Ensi viikolla Virtaa Lappajärvelle-hanke aloittaa asiakaspalvelutempauksen Lappajärvellä. Tempauksen tarkoituksena on lisätä tietoisuutta laadukkaan asiakaspalvelun merkityksestä ja tuoda lappajärveläisille toimijoille keinoja parantaa omaa asiakaspalveluaan. Tempaus käynnistyy tiistaina 26.11.2013 Kivitipussa järjestettävässä seminaarissa, jota tähdittävät maamme asiakaspalvelukoulutuksen huiput, Ritva Enäkoski ja Marco Bjurström. Seminaarin jälkeisiksi toimenpiteiksi järjestetään työpajoja, joissa pureudutaan asiakaspalvelun haasteisiin konkreettisella tasolla. Tähtäimessä on kesäkausi 2014, jonka lopulla valitaan "Lappajärven paras asiakaspalvelu" kesällä järjestettävän yleisöäänestyksen perusteella.
Tärkeänä osana laajempaa asiakaspalvelutempausta on kuntalaisten palaute lappajärveläisestä asiakaspalvelusta jo nyt, tempauksen alkaessa. Tarvitsemme Sinun mielipiteitäsi, joten Virtaa Lappajärvelle-hanke on laatinut lyhyen kyselyn. Missä olet saanut Lappajärvellä erinomaista palvelua? Kenen palvelussa olisi korjaamisen varaa? Mikä on hyvässä asiakaspalvelussa mielestäsi tärkeää? Näihin kysymyksiin pääset vastaamaan allaolevasta linkistä!
Pääset vastaamaan asiakaspalvelukyselyyn ensi viikon alusta alkaen myös kunnan virastotalolla, Koskikievarissa ja Osuuskaupassa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti